Dashboard - HR og leder

Dersom du har rollene HR eller leder, vil du i stedet for "Min oversikt" se en oversikt over din avdeling/selskap når du logger inn i systemet. Denne skjermen er relativt lik som Min oversikt, men inneholder litt annen informasjon. Det som ikke blir dekket her, blir nevnt i artikkelen for Min oversikt.

Områder

  1. Her kan du se de forskjellige filtreringene som er tilgjengelig for deg. Du kan gå til "Min oversikt" for å se din egen informasjon, eller til en av de andre avdelingene/selskapene for å se detaljer rundt dem spesifikt. 
  2. Du kan se litt rask statistikk over den valgte avdelingen/selskapet. Du kan raskt se hvor mange som er på jobb, samt kommende merkedager, se hvor mange som har informasjon som mangler, se kjønnsfordeling og utvikling av antall medarbeidere over tid. 
  3. Avdelingskalender gir deg oversikt over medarbeidere for den valgte avdelingen/selskapet, sånn at man enkelt kan se ferie/fravær fremover i tid, samt merkedager. 
Fant du det du lurte på? Takk for tilbakemeldingen! Vi kunne ikke lagre din tilbakemelding