Samtaler


Samtaler er en modul for å skjemalegge og gjennomføre regelmessige samtaler - for eksempel medarbeidersamtaler, lønnssamtaler eller ukentlige checkins.

Oppsett

For at denne modulen skal fungere, må en admin først opprette minst en samtaletype. På disse samtaletypene setter man blant annet hvor ofte en samtale skal gjennomføres, med noen spørsmål som er relevante for den samtalen - denne kan så tildeles deler eller hele organisasjonen. En leder vil så få en oversikt over hvilke type samtaler som skal skjemalegges og gjennomføres med sine ansatte. Leder vil også få varsler dersom de ikke kaller inn de ansatte, eller glemmer å gjennomføre. Når man kaller inn blir det automatisk lagt i både medarbeideren sin og lederen sin kalender. 


Gjennomføring


Leder og ansatt kan så sammen fylle ut spørsmålene som er definert på forhånd (eller bruke sine egne sett med samtalepunkter), og til slutt markere den som gjennomført. En leder kan i tilegg føre notater som ikke er synlig for medarbeideren. Hele historikken med tidligere samtaler og notater blir så å finne i systemet i etterkant, lett tilgjengelig når man gjennomfører neste samtale av samme type.



Fant du det du lurte på? Takk for tilbakemeldingen! Vi kunne ikke lagre din tilbakemelding